Pages

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Yumusacık Havlular

 Bir kaç tane havlu aldım geçenlerde sade sade ve kendim bişeylerle hareketlendiririm diye düşündüm.Evde halen kullandığım havluların eskimeye niyetleri yok yıllar oldu artık.Hani bazıları çeyizimden desem yalan olmaz:D İnsan arada değişiklik istiyor yahu:) Şu rengarenk ponponları tuhafiyelerde gelip geçerken gördükçe alasım gelirdide nereye ne yaparım diye düşünürdüm.Pek yakıştı yerini buldular bence:)

 Çok narin ve hoş bir renk şu buzmavisi.Baktım baktım inciyle zerafeti tamamlanıcak dedim kendikendime.


 Linenste gördüğüm bir havlu vardı ve oldukça tuzluydu fiyat olarak.Dantel bilmek işe yaradı aynısını uyguladım 3 püskül ve bir adet küçük dantel yumağı işimi gördü.

 Bu ara ara dantel çiçekli havlu Madam Cocoda dikkatimi çekmişti ama ordakinin püskülleri yoktu.Ben ilave ederek 4/1 fiyatına sahip oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder