Pages

20 Temmuz 2013 Cumartesi

PAPATYA FALI....

Çok beğendiğim bir elbise modelinin beyaz dışında bedeni kalmamıştı ve çokta içime sinmeden aldım ama sonra aynısını istediğim renkte dikerim diye çokta dert etmedim.Turkuaz renk bu sene favorim olduğundan hemen pamuk saten bir turkuaz kumaşa yapıştım Bursa Kumaş Pazarında:)1 metre yetti mini etekli zaten.Üstüne yapacağım aplike konusunda uzun süre karar veremedim.Sonra bir papatya canlandı kafamda.Seviyor,sevmiyor diye fal bakarken kopmuş iki parçası.
Sırtını satın aldığım modelden farklı olarak fiyonk yapmayı düşünürken aynısından kesmişim dalgınlıkla:D artık yapacak bişey yoktu fırfır geçtim:)

Ütüsüz 
koydum 
sabırsızlıktan:D


































Üzerime giyip resimlemek zor oldu tek başımaydım oğlumu cumartesileri evde tutmak zor biraz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder